Hata ÅHS

Har vart in till sjukhuset och kollat mina knölar på halsen idag. Jag hatar vårt sjukhus! Har alltid gjort och det blir inte bättre. Vad jobbar de efter för principer?

Hade bokat tid till kl 15.00 för att de skulle gå snabbt då jag måste stänga fast shoppen medans jag for iväg. Snabbt, fuck me. Efter 45 minuters väntande ledsnade jag och gick och sa till. Jo, men gissa om de inte glömt mig och tappat bort mina papper? Efter lite tjat får jag komma in med en gång. De ber inte ens om ursäkt!!! Sjuksystern som kollar på mig kan inte ett skit för hon har jobbat för kort tid inom sjukvården säger hon så jag ska få en tid till läkare istället. Jag hade ju fan bokat en tid till läkare. Hon vill ge mig en tid imorgon! Glöm det. Jag tänker inte komma in imorrn igen och jag jobbar. Jag jobbar förresten nu också, jag har stängt shoppen bara för att jag fick en tid hos er, som ni för övrigt missar!! Okej, jag fick en ny tid med en gång sen. Ja, jag fick vänta ytterligare 15 min på den tiden sen i alla fall. Jag får dessutom betala 15€ för den tiden och så har jag betalt 15€ för den tiden ni missade åt mig. Aldrig! Tillslut så säger hon att min bokade tid skulle kostat 5€, hon tog alltså för mycket betalt den första gången.
 
Och dom vet inte ens vad det var för knölar jag har. Jag visste att jag inte hade behövt åka dit!
Jag måste in och ta prover imorgon bitti också. Skit! 


Kommentarer
Postat av: Laura

I'm with u on that one! Att dom kan! Vilka idioter!

2008-09-02 @ 16:25:48
URL: http://laurali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0