Ledig helg

I torsdags var jag över med båten och mötte Roland. Vi käkade smörgåsbord. Mumms! Det är gott när det är gratis.

Fredagen blev lugn, vi gjorde inte så mycket. Var hem till mamma och kollade vad det är för grejer jag har inför flytten. Sen var vi och spelade golf, korthål. Roligt roligt. Roland är fan nästan bättre än mig på golf.
Skjutsade bror en sväng sen på kvällen och en film vart det. Bond. Jag gillar inte Bond!

På lördagen åt vi Tacos med Emma innan Mattis 30 års fest. Det var förfest hos Jimmy så vi gick dit en stund innan det var tid för Ekeborg. Festen var rolig. Det var inte så jätte mycket folk men roligt hade vi. Benny spelade och han var jätte duktig. Han kan bli en bra trubadur. Helt klart!

Söndagen blev lite seg. Små trötta och lite bakis. Vi blev bjudna på rådjur hos päronen. Shit vad gott! Det var evigheter sen jag åt det sist. Sen bakade vi en äppel- rabarber paj. Riktigt gott, åts med glass till. De måste lagas igen!

Idag åkte Roland hem och jag är på jobb igen. Imorrn jobbar jag min sista riktiga dag. Ska hoppa in lite extra i oktober också.

Kommentarer
Postat av: Roland

Tack för en trevlig helg!

Midi golfen är riktigt kul, men jag är långt ifrån så bra som du! Jag missade kl 11 tåget med några minuter så var tvungen å vänta 2h i stockholm, blä!

2008-09-29 @ 12:34:06
Postat av: Madde

Låter som ni haft en mysig helg.. Hampus kommer hit nästa tisdag. dididiiii =D

2008-09-29 @ 12:37:38
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: emma å alarik

tack för trevligt sällskap

kul att komma iväg å göra nått annat å träffa annat folk ibland

2008-09-29 @ 13:32:53
URL: http://alarik.blogg.se/
Postat av: Benjamin

Jag är ej, och kommer aldrig nånsin bli en trubadur! :P

Men förhoppningsvis kommer man igång med något eget snart..nångång =)

2008-09-29 @ 20:39:43
URL: http://benassi.blogg.se/
Postat av: Carin

har ni oxå bakat paj, härmapor!!! =)

2008-09-30 @ 08:17:58
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0