Sista jobba dagen innan ledigheten

Imorrn och 5 dagar framöver är jag ledig. Det ska bli skönt efter ett långt 4 dagars pass. Imorrn drar jag och grabben till Tyskland, Hamburg. Det ska bli så skönt att komma bort en sväng. Bara vara, ingen stress, ingen panik, inte några måsten.

Ikväll när jag kommer hem måste jag packa. Jag hatar fortfarande att packa. Jag har i alla fall världens snyggaste resväska. Jag måste ta en bild på den så ni får se. Den är störtskön och behändig då den går som handbagage. Grönt är skönt. Den är grön. Jätte grön.

Vad händer annars ikväll då? Det blir nog rätt lugnt eftersom jag ska med första båten imorrn. Men jag kanske skulle passa på att umngås med de här hemma en fredagkväll. De kommer sluta med fylla! Nä, inte för mig!

Kommentarer
Postat av: roland!

Haha, ser det redan framför mig hur du festar loss till tidigt. Bara du inte missar båten, sova kan du göra när vi kommit fram, det är ok för mig, bara du låter mig sova på morgonen ;)

2008-09-05 @ 13:55:00
URL: http://www.pingnet.se/roadtrip2008/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0