Sjukskriven

Lite friskare och lite piggare är jag nu. Är sjukskriven till på fredag.

Tyskland/Hamburg var bra. Vi hade det mysigt trots att jag var sjuk. Vi var till Heide Park utanför Hamburg. Det var enormt. 5 berg och dalbanor tror jag det fanns. Jag minns inte, det var så många. Världens största träbana ska de ha också. Den åkte jag. ;) En bobbana, det har jag aldrig åkt tidigare. De var lite läskigt när boben var lös i banan. Men skoj! Whihi!
Vi shoppade lite också en dag, men eftersom jag var sjuk så var jag inte riktigt på humör.

Köpte:
2 t-shirts på New Yourker
Ett par örhängen som ser ut som nycklar smyckade med körsbär på från SIX
4 örhängen; ett hjärta, en stjärna, en kassettspelare och en converse sko också från SIX

Men Hamburg var fint och vi har bestämt att åka dit igen eftersom vi inte orkade göra allt vi villa då jag var sjuk.



Kommentarer
Postat av: roland!

Från Heide Park, vet inte hur bra det går att länka här..?



http://img77.imageshack.us/my.php?image=dsc01091qw5.jpg



Jag åker förmodligen dit i oktober igen, är du frisk då ? ;)

2008-09-15 @ 21:13:37
Postat av: mia

ser svinkul ut men huu vet inte om jag hade vågat åka bob :)

2008-09-16 @ 07:57:02
URL: http://mollyn.blogg.se/
Postat av: Lina

Den var lite läskig Mia men jag tror du hade gillat den. Den i trä hade du gillat jätte mycket! Tänkte på dig när jag åkte den. Att du skulle vart med nu. =)

2008-09-16 @ 12:00:30
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0