Tjejklassikern nerlagd

Jag har glömt att berätta en sak.

Min tjejklassiker har gått åt skogen! Jag är värdelös.
Jag hade anmält mig och allting inför Lidingöloppet som var i söndags. Men jag deltog inte. Eftersom jag vart sjuk i princip hela september och mina knölar fortfarande är kvar på halsen tyckte jag det var lika bra att avstå. Det är min offentliga ursäkt. Den sanna är att jag hade kunnat gått loppet. Men. Jag har verkligen ingen lust att åka Vasaloppet i mars så jag bestämde mig för att inte gå Lidingöloppet, då slipper jag Vasaloppet. Och hur roligt är det att gå 1 mil när jag hade satt mitt mål på att klara att springa det under timmen?

Så det jag klarade var Tjejvättern och Vansbrosimmet.

Nytt tag nästa år kanske? Vem vet, jag måste ha ett mål med min träning. Kanske det finns något annat roligt jag kan göra? Triathlon? Snart får jag börja träna igen iaf. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0