High heals from Dinsko




Var in på Dinsko i Västerås idag. De har ett helt underbart sortiment just nu. Kolla in dessa snyggingar. Jag vill ha alla!! MEN, jag kan inte gå i klack. Inte så hög i alla fall. Det andra paret kanske jag skulle klara av. Provade det sista paret när jag var där. De gjorde ont av att bara stå i dem. Jag måste lära mig, för tusan så snygg man är i höga klackar. Snygg häck och fina spiror. Ser ni en viss likhet i min smak kanske? Men visst är alla paren ändå olika? Love, love, love!!

Kommentarer
Postat av: Madde

ja.. det var ju det där med att lära sig gå. hmm.. måste nog klicka hem ett par känner jag. o testa iaf. Man har ju 14dagar på sig att skicka tillbaka dom. :)

2009-04-19 @ 08:41:27
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0