JÄVLIGT avis är jag!

Backyard Babies
Dia Psalma
Gentleman & the Far East Band
Hello Saferide
Håkan Hellström
Kleerup
Laakso
Laleh
Lars Winnerbäck
Lykke Li
Mando Diao
Miss Li
Moneybrother
Mötley Crüe
Peter Doherty
Promoe
Raised Fist
Razorlight
Slagsmålsklubben
Sugarplum Fairy
The Kooks
The Sounds
The Soundtrack Of Our Lives
Thåström
Timbuktu
Turbonegro
Ulf Lundell
Volbeat

Jag är fruktansvärt avundsjuk på alla er som ska på Peace&Love09. Ha så jävla roligt! Hade jag åkt hade jag försökt sett ovanstående band. Jag älskar festival. Någon som vill köpa en biljett till mig? (jag har inte råd)

Kommentarer
Postat av: Madde

Han är riktigt bra. Ja.. du missar då något i år. Väldigt synd att du/ni inte kan hänga på. :(

2009-04-21 @ 19:54:40
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Lina

Han är riktigt bra??? vem ? :)

2009-04-21 @ 20:13:51
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: roland

jag kan köpa, men det kostar...! =)

2009-04-22 @ 01:50:48
Postat av: Madde

frippe. :) haha

2009-04-22 @ 11:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0