Kräftskiva

Årets första kräftskiva var igår. Hos John blev det. Det var en rolig fest.
Jätte gott var det också. Kräftor, pastasallad som jag lagat, bröd och kex med vitlöksost. Mmmmm.
Synd att de luktar och är så jobbiga att äta, annars hade man kanske ätit det oftare, istället för allt på en gång.
Sen drog vi ner till Kärringsund en sväng och stängde det för det här året. Nu blir det krog inne i stan om man vill gå ut.
Ska ladda upp lite bilder senare när jag är hemma.
Nästa kräftskiva blir den 12 september. De blir nog dock en lugn en för min del då jag ska jobba heldag dagen efter.

Nu blir det jobb 5 dagar, sen är jag ledig 3 dagar och vi ska bo på hotell inne i stan och hänga på PAF-open.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0