Off to Arboga

Har vart och jobbat på Diggiloo ikväll. Jag hade ju då inte gått och sätt showen om jag måsta betalt för den. Det var den helt klart inte värd. Inte min musikstil. De som var bra var komikern, Brolles tatueringar och min "kompis" som spela trumpet. Han är jävligt duktig! För två år sen, när de var hit, var vi på efterfest med dem och han lärde alla spela. Alla utom mig för jag kunna tydligen redan. Jag hade en dold talang för att spela trumpet tydligen. Jag var skit duktig. Det var också jävligt roligt. Särskilt då vi satt utanför ett hotell kl 6 på morgonen och tutade för fullt. De gillade säkert gästerna. NOT! haha.

Imorgon ska jag jobba till 13.00 sen åker jag till Arboga. Medeltidsdagarna är på gång där och då är det livat i staden. Kommer hem på söndag igen. Ses då! Ha de gött i helgen och festa inte ihäl er!  

Kommentarer
Postat av: mia

hahaha åh sötnos kan du inte börja lira trumpet, hahaha

2009-08-07 @ 09:58:49
Postat av: Lina

men jag har noll taktkänsla :(

2009-08-07 @ 13:06:59
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: Carin

Hej! Numera prenumererar jag på di blogg via bloglovin. Smart sätt tycker jag att ha alla bloggar man läser på samma ställe och slippa hoppa runt.

2009-08-10 @ 14:49:10
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0