What to do? What happends?

Jag har ett flipp igen. Jag blir galen på att inte veta vad jag ska göra i höst. På att inte veta vad jag VILL göra. Om jag hade vetat det hade situationen vart lite lättare. Jag vet inte ens om jag vill jobba eller plugga? Var ska jag jobba och med vad? Vad ska jag plugga till? Hilfe!

Jag blir knäpp! Kan inte någon snälla säga åt mig vad jag ska göra? Bara säg: Gör det här, det är du, det passar dig!
Det enda jag vet är att jag inte tänker flytta från Arboga och Roland. De ska vara med i mitt liv.

Fuck!

Kommentarer
Postat av: H

Enkelt!



Du skaffar dig ett jobb i VÖE-regionen.



Som vad? Vad som helst som går att få tag på som inte äcklar dig.



Bara utgå ifrån det...



Hakuna matata!

2009-08-26 @ 13:49:23
Postat av: Carin

Du är ju en smart tjej med hjärtat på rätta stället. Sluta fundera, det kommer lösa sig ändå! Om du ändå vill fundera klura, så vad ligger dig närmast om hjärtat? vad kan du göra för att nå dina mål? vad kan du göra under tiden du väntar på ett bättre jobb? Du skulle kunna söka ett kortare jobb i sälen eller nåt med resor att göra, det är mitt råd. Roland kommer ändå finnas kvar! Om jag var du så skulle jag stilla min nyfikenhet, slå en pling till spågubben Signar Lidman 0920-222852 och be honom spå mig (kostar 100kr) Man får prata så länge man vill (lokalsamtal). Kram kram!

2009-08-26 @ 21:18:00
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Klas

Vända korv på statoil, det skulle passa dig Lina =)

2009-08-27 @ 20:36:24
Postat av: Lina

Ja Klas de tror jag faktiskt skulle passa mig. Jag tror de skulle vara rätt roligt faktiskt. Jag gillar att träffa folk =)

2009-09-11 @ 10:54:44
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0