15 december 2009

Om en månad fyller jag år. Jag fyller alltså 24! 24!!!! Jag vill inte bli 24. Jag vet ju inte vad jag vill göra i mitt liv. Jag bara lever det som det är. Jag har inget drömjobb. Ingen drömfantasi. Det jag vet är att jag vill resa. Men det är inte så aktuellt just nu. Jag har i alla fall hittat min drömkarl. Men jag vill leva MITT liv med honom också. Just nu vet jag inte vad mitt liv är. Hjälp mig hitta meningen med mitt liv. Jag vill åstadkomma någonting. Men vad?

Snart ska jag iväg och göra nationellt prov i Engelska B. Förhoppningsvis klarar jag gymnasiekursen. GYMNASIEKURSEN!!!!

Kommentarer
Postat av: Laura

Jaaa, myyys!! :D

Fick mitt paket btw i fredags oxa!! Fast ja hann int hamta ut d, for d kom int ti mitt postkontor, utan ett annat.. men ska hamta ut d imorrn! puss!

2009-12-15 @ 14:32:39
URL: http://laurali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0