Duktiga flickor

Idag är min sista ledig dag den här veckan. I helgen väntar jobb och långa dagar. Sen är jag ledig på måndag igen. Bara måndag, sen jobb hela jul veckan.

Så idag har jag passat på att göra alla måsten. Har vart till Lidl och handlat, biblioteket, posten, banken och djurbutiken för att köpa koppel. Bacci har börjat gilla snön nu och hon skuttar runt för fullt när vi är ute. Hon ser lite ut som en kanin. :) Hon har också vart ensam hemma idag och det har gått jätte bra. Först 30 min och sen 1h. Hon har lärt sig och det verkar lovande. Jag har också sytt på gardinerna och ska sy lite till, så snart kanske de är klara.

Snart ska jag laga mat, handlade kräftstjärtar idag så ska ta och laga Pasta med dem. Recept från recepten.se Bara Roland kommer hem från plugget. Ska pussla ihop vårt pepparkakshus ikväll också. Borde städa men det får bli någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0