Första koppelpromenaden

Idag skulle jag iväg och köpa frimärken. Då passade jag på att ta med Bacci ut och då i koppel. Det var första gången jag gick en promenad med henne. Om det gick bra? Jo. Om det var populärt? Nja! Bacci var rädd för allt ljud och bilarna så hon gick i mina fötter hela tiden typ. Men över lag gick det bra. Nästa gång är det nog inte några problem. Vi har också tränat på att vara ensam hemma. Det gick bättre än igår men hon gnäller fortfarande länge. Det värsta är nog att vi inte har något belöningsgodis hemma. Det vi köpte tycker hon inte alls om. Imorgon får jag ta och köpa nått godare godis åt henne.

Ikväll ska Klas komma på besök. Han är den första som kommer och hälsar på sen vi fick hem Bacci. Men det kommer nog också gå bra.

Kommentarer
Postat av: mia

jag blir galen på den där söta lilla ulltussen!!!!!!! VILL HA NU!!!!!! <3 <3 <3

2009-12-08 @ 18:55:46
Postat av: Cilla

Det bästa godiset kan vara så enkelt som korvbitar :) Det fick min godisvägrare att lyssna iaf när han va liten. Och pytte små bitar då annars om du råkar belöna mycket så har du allt på mattan hehe :X

2009-12-08 @ 19:40:21
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0