Jobb intervju

Tjena!!

Idag har jag vart ledig från Expert. Så jag har vart till Örebro och Media Markt på min andra arbetsintervju. Det gick bra. Det kändes som att jag överraskade och förvånade dem som intervjuade mig emellanåt. Det kommer dock att dröja länge innan jag får veta svaret. Jobbet jag har sökt är nämligen till en butik som kommer öppna först i vår, sen vår fick jag veta idag. Men jag hoppas på detta jobb, för det skulle vara skoj.

Elektronikbranchen är rätt rolig, mest för att den är så svår tror jag. :) Men jag har ju alltid vart lite pryltokig också. Jag trivs på Expert, där jag är idag. Det är skoj. Men eftersom jag är julextra så kanske jag inte får nå mera timmar efter januari. Det återstår att se. Man vet aldrig vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Göran

Kul! =)

2009-12-11 @ 16:38:38
Postat av: mia

Jippi! Du är så duktig! Håller tummar, tår, fingrar, skinkor.... you name it ;)

2009-12-11 @ 18:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0