Mys lördag

Nu har vi precis käkat middag och nu är det mys som gäller. Har tänt i öppnaspisen för första gången och det är lite småkallt här inne, men inte länge till. Är ca -16 grader ute. Det är jätte fint ute. Kallt, knarrigt och vitt. Det är så mycket snö så det är riktigt vackert ute. Träden är vita och alla stolpar och hus frostiga. Myyys!!

Hade kunnat ladda upp bilder om jag orkat vart kreativ och ta dem. Men känner att det får vara. Jag är inte så fotografisk av mig. :)

Planerna för kvällen är att käka den helt underbara chokladfudge tårtan jag lagat, popcorn och kolla på Robinsson. Imorgon är det tidigt jobb som gäller. Jag rockade förresten idag på jobbet. Sålde som fan på de 4 timmar jag var där. Skit nice! Provitionen, ja tack! Hoppas de går lika bra imorgon.

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0