Fettisdagen

Idag har jag sovit. Länge. Det var skönt och behövligt. Sen blev det lite plugg.
Skulle baka en äppelkaka idag var det tänkt men sen kom jag på att de är ju idag man ska äta semlor och det gillar ju Roland. Så jag cyklade till Hemköp och handlade grejer för att baka det också.

Så idag har jag bakat semlor och äppelkaka.


Roland fick mandelmassa på sin och jag satte på drottningsylt på min. Gillar inte mandelmassa.


Äppelkakan skall vi spara till imorgon. Rolands pappa skall få den för att han var snäll och var hunvakt åt Eppu när vi var på fest.

Kommentarer
Postat av: Laura

ja, d e han värd...!

nu ha ja flyttat ti mitt nya hus...! :D

2009-02-27 @ 16:11:02
URL: http://laurali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0