Göteborg (uttalas Göööööötebååårg på dialekt)

I helgen skall jag dra ner till Götet. Skall bli riktigt nice att dra ner dit över en långhelg. Jepp, kommer hem på måndag först. Orsaken till att jag ska dit är för att en kompis från tiden i Borås fyller år. Hon har ställt till med fest. Och jag bangar ju inte för fest, så det var klart att jag skall dra dit. Och det är på tiden! Har inte vart ner sen vi slutade på THS.

Förhoppningsvis får jag träffan en annan kompis från Borran på fredag också. Det skulle vara trevlig. Var allt för länge sen nu. På lördag när festen är lär jag få träffa några till. Najs bajs! (jag är inne i en najs bajs period tror jag, skriver det hela tiden). Under min vistelse i gbg skall jag bo hos Tessan. De är alltid lika roligt.

På lördag är det alltså som gäller. Ser framemot det massor. Middag och hela köret blir det på en krog. Kommer bli så roligt!

Det jobbiga och tråkiga är att jag kommer att vara utan Roland i hela 3½ dag. 3 nätter. Hur ska jag klara det? Kommer sakna han tok mycket. Han ska på kryssning och roa sig på lördag, så sånn tur är sitter han inte bara hemma och väntar iaf. Jag kommer längta ihjäl mig efter han. ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

ha det bra i götet..!

2009-02-26 @ 19:29:00
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0