hamstern klämmer bröst genom armen

plugg plugg plugg.. har tenta på lördag.. i ekonomistyrning.. jag kan inget.. det är skit svårt..

Det är en hamster här.. han är jätte söt.. han lagade mat åt mig idag. God köttfärspaj och grekisk sallad. mumms! Och vitlöks bröd. Jag hade köpt godis och en trisslott åt hamstern. Det gillade han. Surt skall de vara.

Plugget ja. Hur ska jag hinna lära mig allt tills på lördag? Jag som alltid tyckt om att plugga gör inte det längre. Jag vill göra nått annat nu.

Kommentarer
Postat av: Laura

hahahahahahahahahaha

å då skrattar ja åt hamstern å int ditt pluggdilemma...! hoppas d löser sej! men d gör d no! du behöver no bara hitta ett bra sätt att plugga på..! kämpa kämpa!! saknar dej iaf! å jo, ja ska föresten flytta igen...! ska skriva om d på bloggen snart, orkar int nu.. e väldigt trött.. men d e bara uppför gatan 500 m typ.. :P PUSS!

2009-02-20 @ 01:49:53
URL: http://laurali.blogg.se/
Postat av: hamstern

hamstern har lämnat mustasch-riv-märke på tissarna, kanske är dax o raka sig? =)

2009-02-20 @ 13:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0