Musik musik

Jag är inne i en period för tillfället. En period utan musik. Jag lyssnar nästan aldrig på musik längre. Varför inte? Det finns ju så mycket bra musik. Det enda jag lyssnar på är om Roland spelar nått på sin dator. Jag hänger inte alls med i musik världen längre. När jag bodde i Borås levde jag på musik. Lyssnade hela tiden och gick på massa konserter. Jag saknar det. Skärpning nu Lina.

Vad är det senaste inom rock/pop/indie världen jag inte får gå miste om?
ps. Mando Diaos nya album har jag.

Kommentarer
Postat av: mia

Mando...

du behöver inget mer för att leva ;)

2009-02-25 @ 03:04:09
URL: http://mollyn.blogg.se/
Postat av: Madde

jag har ingen koll jag heller. :P

men.. fan.. måste du jobba dådå? kan inte daniel o sofia jobba? :)

2009-02-25 @ 11:04:20
Postat av: Lina

Daniel? Han är ett minne blått för företaget i år är det jag och Ricko som är bossar.. :) Sofia kan jobba ju men Ricko måste vara ledig så hon kan inte vara själv i 4 dagar. :(

2009-02-25 @ 11:06:20
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: Benjamin

Vad ska det bli av det företaget när två Anderssonare ska bossa? :P hehe, nej, det blir nog bra :)Men ska Nils-Olof göra själva intendent-jobbet nu då eller?

2009-02-25 @ 14:03:00
Postat av: Benjamin

Förresten så är Radiohead det enda du behöver i musikväg. Tro mej!

2009-02-25 @ 14:04:52
Postat av: ALICIA - shopping & foto

jag vet inte riktigt vad som är din smak, men Beat Control med Tilly and the wall är grym för tillfället!

2009-02-25 @ 14:16:03
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Madde

jaha.. visste inte att han slutat. Så ni ska bossa. haha. Tvinga Nille att jobba lite då. :) Detta måste ordnas på nåt sätt. :)

2009-02-25 @ 14:16:54
Postat av: Lina

Det kommer bli skitbra tror jag. Vi båda tycker det ska bli roligt så och Ricko har massa idéer. Nja, det blir väl Nille/Jonas/Ricko/jag som kommer sköta det där tillsammans. Nille ska vara mycker mer inblandad i år iaf.



Ja Madde, ett alternativ är ju å fråga Nille om han kan jobba då. Har funderat lite på det. =)

2009-02-25 @ 17:20:34
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0