Tenta vecka

På lördag har jag tenta i Ekonomistyrning. Det var länge sen jag hade en tenta nu. Jag har glömt bort hur jag pluggade till tentor. Första året i Borås behövde jag göra ett par omtentor. Andra året inte en enda. Jag ändrade studieteknik och allt gick så mycket bättre. Nu kan jag dock inte plugga på det sättet eftersom jag läser distans. Hur ska jag lära mig nu? Jag har svårt att koncentrera mig. Hittar på massa annat som behöver göras istället.

Idag är det tisdag, har alltså 3 hela dagar kvar att plugga på. Kommer de räcka? Om inte annat blir det omtenta. Nu ska jag försöka gå tillbaka till plugget. Nu behöver jag inte blogga eftersom jag redan gjort det. En sak mindre att tänka på som jag kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0