The Simpsons, programmet att somna till

Roland har ibland väldigt svårt att sova. När vi vart tillsammans så var han van med att lägga sig först 2-3 på nätterna. Jag brukade gå och lägga mig vid typ 23. Jag steg upp tidigare än vad han var van med. Vi har försökt att kompromissa det där lite. Vi kanske går och lägger oss vid 24 nu, tillsammans. Han lite tidigare än han är van med och jag lite senare. Men då kommer ju problemet. Han kan inte somna så tidigt på kvällarna. För ett tag sedan märkte han att man kan kolla på Simpsons via nätet. Vilket är kanonbra då det är ett program som han tydligen somnar lätt till. Homers bekymmerslösa liv och Barts busiga liv. Så nu förtiden får han åtminstone sova ibland. Mot tidigare väldigt sällan.

Så har ni problem med att somna på kvällarna, kolla på Simpsons.
(jag somnar till allt) Det är märkligt hur det kan skilja sig så mycket från person till person.   

Kommentarer
Postat av: roland

http://www.youtube.com/watch?v=XXmhlHEqUms



d'oh!

2009-02-27 @ 09:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0