Långpromenad

Idag har jag äntligen haft krafter för att ta mig ut. Följde med Roland till skroten. Var meningen att vi skulle dit och hem, men vi vart sugna på godis och gick "via" ICA i BigInn. LÅNG OMVÄG! Specialpriser på godis lockar alltd. Och om vi köpte godis. Vi köpte en "Carin och Emil" påse som jag kallade det. 1,8kg =) De kommer räcka lääääänge för oss.

Nu är jag trött som fan. Hoppas jag inte slitit ut mig för mycket. Promenaden vart säkert 1,5 mil.

Nu ska jag moffa godis på soffan och plugga lite. På fredag ska jag träffa min grupp för lite planering.

Kommentarer
Postat av: Madde

härligt! jag ligger o moffar med Hampus på soffan. Nu kaffe o chokladmunk. =)

2009-01-21 @ 19:53:52
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0