Skål då!

Ligger i sängen just nu för att jag har för ont i kroppen för att kliva upp. Jag har precis vart till köket och blandat mig en drink. Mjölk och pressad vitlök. De ska tydligen vara bra om man är sjuk. Eftersom jag vill bli frisk till helgen då vi ska till Romme så ger jag det ett försök.

Det kan inte annat än vara äckligt. Eller hur?

Bäst jag smakar.

Fy fan vad äckligt. Starkt!

Jag stinker vitlök på min födelsedag. Wiiie! Tur att inte Roland är hemma. En sista klunk kvar nu. Skål! Fan det blir en klunk till. Nåja botten upp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vad äckligt! stackare!

2009-01-15 @ 15:59:03
Postat av: mia

jag postade föregående

2009-01-15 @ 15:59:36
Postat av: Madde

mm.. så gott det låter. kanske ngt kag borde blanda ihop åt hampus. :)

2009-01-15 @ 19:46:00
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Carin

Krya på dig!

2009-01-15 @ 22:14:00
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0