Tallin here we come!!

Jag och Roland ska åka på kryssning till Tallin. På söndag och kommer hem på tisdag. De ska bli roligt att komma iväg en sväng. Jag har aldrig vart i Tallin vilket gör de extra roligt. Orsaken till att vi åker är att vi firar ½ år tillsammans. Mysigt!

Tänk om vi inte hade åkt på Peace & Love Madde, utan åkt på Hultsfred istället. Då hade inte livet vart så där bra som det är nu. Antagligen hade de vart som alla andra vintrar. Grått, ensamt och kallt.

De blir mycket resa nu. Men de tycker vi om. Roland älskar att resa. Då gör jag också det. Så är det. Allt Roland tycker om tycker jag om. (nästan)


Kommentarer
Postat av: Madde

jaa.. fan vad bra det kan bli! :) :)

det är egentligen helt sjukt. haha :)

ses ikväll!

2009-01-23 @ 09:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0