Sjukt trött

Inatt vart det inte mycket sömn. Det har ösregnat och åskat hela natten. Jag kan fasiken inte sova när de regnar. Jag vaknar av det hela tiden. Tror jag sov 30 min åt gången inatt typ. Varför kan inte jag va som vissa andra som sover bättre när de regnar?

För övrigt var vi in på RockOff. Elina en kompis från Uppsala kom på besök. Hon pluggar i Australien så de var ett tag sen vi sågs. Studenten? Vi tog bussen in till stan vid 18 tiden. Roland och hans kompisar var också med. Vi hängde med Sofie och Kochi i deras båt en sväng innan RockOff. Alltid lika trevligt! Sen såg vi Hammerfall och Farbror Fläsk innan vi åkte med bussen hem. Vi och alla 15 åringar. Men det var skönt att va hemma i någorlunda tid.

Idag skulle jag inte villa göra något annat än att sova men vi ska väl på Vikingamarknaden och sen är det fest igen. Imorgon är jag ledig! Ikväll blir det kanske Dinos.

Chao!

Kommentarer
Postat av: Madde

ni har väl hört att marknaden är inställd idag pga översvämning???!!

2009-07-24 @ 12:19:29
Postat av: roland

ja... vi märkte det =)

2009-07-24 @ 17:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0