Slut på semestern

Har vart ledig i 6 dagar nu. Det har behövts kan jag säga. Min mage har vart lite bättre under semestern men nu är den knas igen. Så fort man kommer på jobb. Gah!

I måndags när jag gick på ledigt tog vi bilen till Arboga. Det var så skönt att komma bort från ön. Tisdagen tillbringades med att spana in nya lägenheten, till Västerås för att kolla på möbler, vi köpte även en kista som skall fungera som soffbord och ett köksbord. Ska se om jag hinner få upp nå bilder på de. Sen drog vi till Eskilstuna på bio.

Onsdagen for vi till Tyskland, Hamburg närmare bestämt och Rolands hus där. Det var mysigt och skoj där borta.
Vi shoppade, var på konsert med Amos Lee och åkte sightsing båt på Elbe(?) i hamnen. Vi hade hyrt bil, såklart i mitt namn så jag måsta köra. Nu har jag tusan kört genom hela Hamburg, och bra på det är jag också. Inte alls svårt! Bara roligt.

I lördags kom vi tillbaka till Åland och då var jag till Kärringsund en sväng. Roland var trött så han stanna hemma.

Igår var min sista lediga dag så då var jag med och spelade golf. 3-manna Scramble tävling, jag, Jonas och Hindrex. Hm, jag tror vi blev 4:a. suck, jag hatar att komma 4:a..

Nu ska jag jobba några dagar. På torsdag är jag ledig och då har vi besök.

Kommentarer
Postat av: Carin

Min semester är oxå slut, börjar jobbe idag =/

2009-07-14 @ 09:15:58
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0