Stek stek stek

Nu jobbar jag en sväng men sen idag blir de glid igen!
Hade det riktigt nice på min lediga dag igår.
Började dagen med fottistennis på stranden i Degersand. Varmt och skönt! Har bränt mig lite (som vanligt).
Grillade lunch i Sikviken och efter det drog vi ner till Kärringsund för mer sol och beachvolley. Var via Bodegan en sväng på en läskande Longdrink också. Gott att bryta av allt öldrickande med något annat.
Kvällen avslutades med grillat och nypotatis. Så jävla gott var det! Bra kockar (Jag och Ardi). För mig blev det tidigt i säng (00.30??) medan de andra hoppa i bastun (igen) och var uppe betydligt längre. Vissa skitfulla.. haha.. Rolig dag var det och idag lär det inte bli sämre.

This is life!

Som vanligt får ni vänta med bilder tills jag är hemma och bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0