Första fotbollsmatchen för säsongen

Det här vädret var ju helt underbart ikväll måste jag säga. NOT! Fy tusan vad det har regnat och blåst. Vi hade så klart match ikväll, och borta till på det. Första halvlek var rätt intressant, sprang som tusan för att hålla värmen. Vinden och regnet piskade kroppen och ansiktet hela halvleken. Sen i andra fick vi äntligen byta sida och få vinden och regnet i ryggen istället. Mycket bättre men inte bra. Vi förlorade dock matchen. Låg under med 3-4 efter första halvlek men sen vart vi lite trötta och de gjorde några mål till. Nåja, jag är nöjd med min insatts förutom att min kondition är kass. Fick så ont i halsen och lungorna ett tag då det var svårt att andas. Men jag bet ihop och körde på. Mitt första mål för i år fick jag göra också.

Har en känsla av att jag kommer vara förkyld imorgon. Jobb blir det i alla fall. 9- ca 13.30. Kort och skön dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0