Ha så skoj på Peace & Love mina vänner!



Festa och rocka loss för mig med. Ni som ska dit, missa för tusan inte Lars Winnerbäck (första dagen då kör han akustiskt=bäst på Shangri-la kl 20.00), Thåström, Volbeat, Gentleman, Turbonegro och Mötle Crüe. För er som är där på onsdag så måste ni se Hoffmaestro & Chraa och Laleh. Jag var beredd o dra till Åbo...

Och båtarna låg inne vid stadsgårdens kaj
Jag var beredd o dra till Åbo men hon rädda mig precis
Vad ska man göra ända fram till maj?
Mörkret är så tungt och alla männskor är som is.
men hon tyngdes inte ner, hon sa "Vad spelar det för roll?"
"Här! Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll"

Kommentarer
Postat av: Madde

Jadå.. vi ska festa för dig åxå! Jag ska se till att hålla traditionen vid liv och blanda oss en riktigt god bål! :) Ha det bra i Åbo!

2009-06-24 @ 14:14:20
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0