Inget Peace & Love för mig i år

Nu slipper jag fundera på det längre. Biljetterna är utsålda. På sätt och vis är det skönt. De hade vart skoj men är allt för dyrt! Okej, de kanske inte är dyrt om man ser till hur bra band det är och hur roligt det hade varit. De jag tänkter på är att jag försöker spara pengar till att åka ut och resa. Och då är P&L dyrt om man jämför med det. Jag skall nu börja spara pengar till att resa, för nu har jag fått ressällskap som jag inte haft tidigare. Det är dags nu! Spara, spara och spara är det som gäller. Snart kanske vi kan åka iväg och en dröm som funnits länge går i uppfyllelse. 

Jag vill se bland annat Sydamerika, Nya Zeeland, Australien och Indien. 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åk till Jaipur i Indien, en stad man sent glömmer :) Var där i över en månad och jag trivdes så himla bra! Så det rekomenderar jag starkt!

2009-06-06 @ 11:17:13
Postat av: emma å alarik

ja jag vill oxå åka utomland, men kommer aldrigå ha råd med de å ingen som vill komma med heller. så passa på å åk medans du har chansen

2009-06-06 @ 11:36:50
Postat av: Benjamin

BAH! ville ju att du skulle komma med till borlänge :-(

2009-06-07 @ 04:36:34
URL: http://benassi.blogg.se/
Postat av: Madde

ja det var tråkigt. :/

2009-06-07 @ 14:20:32
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0