Jag kommer sakna P&L 09


Jag och Madde fastnade vid den röda vanen

Umgänge med våra nya vänner

Madde hamna på den årliga festival rakningen

Chill i solen

Chill

Våra nya vänner

Kepan för att dölja det flottiga håret har åkt på, fy fan vad det var svinigt att betala 30 spänn för att duscha iskallt!

Åland is the shit!

Festival folk är underbara.

Dubbel espresso för att vakna till liv

och som vi vaknade av kaffet. De var nog de bästa kaffe jag druckit i mitt liv.

My boy!

Vi byggde oss en bänk av trasiga stolar vi hittat på soptippen.

Kommentarer
Postat av: mia

usch vad snygga ni är hela tiden :) Snart ses vi!!!!

2009-06-12 @ 23:23:38
URL: http://mollyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0