Jobb, riva och fotboll

Så ser mina planer ut idag. Nu jobbar jag till 13.30 sen ska jag dra till H&M och riva hus.
Ikväll har vi hemma match. Korp match nummer två. Det kommer bli roligt. Som vanligt. Ikväll ska vi vinna!
Sverige har match mot Malta ikväll också. Hejja Sverige. Jag hejjar inte på Sverige normalt, men jag tycker att ett fotbolls VM utan Sverige skulle vara skit tråkigt! Tycker ni inte? De ger ju så mycket åt folket i vår närhet tycker jag. Så ikväll ska jag hålla tummarna för ett lag som jag inte tycker om (egentligen).

Kommentarer
Postat av: Laura

Lenny.

Mitt ex.

Chefens bror.

Från förra sommarn.

Ring any bells now..??

Haha, ja, ja tänkte väl att så fet kan ja väl int ha blivit så fort! Du såg mej ju för några månader sen bara!

2009-06-11 @ 21:35:33
URL: http://laurali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0