Möbeljakt

Igår var jag ledig och då passade jag och Roland på att dra in till stan. Vi skulle kolla efter gammla möbler. Kollade in olika loppisar och antika affärer. Hittade inte direkt några möbler men en lampa hitta vi. 12€ för en lampkrona med ljus och ellampa i. Perfekt!

Vi har tänkt att vi ska ha lite äldre finare möbler i vår lägenhet. Blir nog finast så eftersom vi har en lägenhet som är i gammaldagsstil.

Ett köksbord och stolar, soffbord och soffa skulle jag vill ha. Ja en soffa kanske vi får skippa då de är rätt dyra men bord ska vi nog kunna hitta rätt billigt.

(jag vill flytta nu) (snart)

Kommentarer
Postat av: Madde

ni skulle kunna få låna lite av oss. vi behöver ju förvaring. :P en kökssoffa? vi har en grön, men det är ju bara att måla om. den vet jag inte ens om jag vill ha tillbaka. :)köksbord har vi åxå.. ganska stort iofs. + lite andra gamla bord o sånt. Det är ju sånt jag vill ha tillbaka sen, men det lär ju ta ett tag.. hrm.. :)

2009-06-12 @ 12:42:17
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Laura

Tjoooo!! Dom har massor m coola saker har i Dublin sen nar du/ni kommer! Massa coola antik butiker! Kanske int riktigt kan kopa stora saker, men sma saker kan man alltid inhandla o ta m sej hem/skicka hem!

Ja kommer ti Abo den 28de Juni, o e dar en vecka. Kommer no formodligen ti Aland under den veckan oxa! So be there!! Ruisrock e sen foljande helg, den 3-5 Juli! Jaa! Boka biljetter! D e ja o Nappsu som ska!! :D

2009-06-12 @ 16:21:42
URL: http://laurali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0