Sommar Åland

Befinner mig just nu på Åland. Sommar Åland. Men det är piss väder. Blåser och regnar.
Idag har jag jobbat. Hållt på med massa fakturor, har inte vart nå folk men jag har ändå haft fullt upp. Ikväll ska ja iväg till Sund och spela fotboll. Premiär i korpen ikväll. De ska bli skoj, synd med vädret bara.

Jag kan inte betsämma mig om jag ska åka på Peace & Love. Jag har fått ledigt, om jag vill. Men det är så dyrt, kommer gå åt för mycket pengar. Jag vill spara dem till att resa i höst istället. SVÅRT!!!

Kommentarer
Postat av: Laura

SPARA PENGARNA O KOM HIT!!!!!!!! vi kan ga pa festival har istallet, mycke roligare!!!!



I know! D kanns lite jobbigt just nu..! haha! ah, d loser sej! haha! Foresten lagger kameran till 10 kg!! skratt o nu forsoker ja int bortforklara, men ja tror faktiskt att den kameran int tycker om mej... for nar ja kolla pa bilderna sjalv sa tyckte ja ja sag ratt stor ut..! ska ta lite mer bilder sa far vi se om d stammer..! men du har no ratt, ja ha no lagt pa lite.. :P

2009-06-04 @ 17:50:57
URL: http://laurali.blogg.se/
Postat av: Benjamin

Jag tycker du ska åka på P&L jag ;-)

2009-06-04 @ 19:57:30
URL: http://benassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0