Palmer, bambu och flamingos

Igår var jag på min kompis födelsedagsfest. Det firade vi på Kontiki med buffé. Å fy tusan vad gott det var! Maten är svin god. Rekommenderar jag starkt. Stället var skit coolt. Har inte vart där förut så det var spännande och få uppleva det alla berättat om. Lokalen är inredd i Jamaica stil. Rastafari, reggae, bambu väggar, hyddor och toaletter byggda av bambu. Eller jag toaletterna var inte byggda av de, men båsen man gick in i. Kvällen var alltså mycket lyckad och jag hade jätte skoj. Saknade dock Roland och alla frågade efter han. Du skulle vart med gubben min.

Imorgon åker jag hem. Hej då Göteborg för den här gången.   

Kommentarer
Postat av: roland

nästa gång kanske =) själv hade jag det väldigt kul på båten, bara jag inte kom med på färjan nu... urr !

2009-03-02 @ 12:53:53
Postat av: sofia

låter ju som ett helhäftigt ställe juh!:)

2009-03-02 @ 19:57:57
URL: http://liawn.blogg.se/faya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0