Lidande objekt

Jobbar för fullt just nu. Idag och imorgon kvar. Sen är jag ledig till den 21 maj, då är det dags igen för några dagars jobb. Det blir inte mycket plugg nu när jag jobbar, jag kommer vara mycket efter och inte klara tentorna. Siktar på att klara en av tre. De andra får jag göra om i höst. Roligt? Nott. Men så kommer de bli. Jag föredrar att jobba och tjäna pengar så jag kan ha roligt istället. Kommer spara massor med pengar på att bo hemma hos päronen i sommar, ingen hyra. De ska vi ut och resa för sen istället. Jag och Roland. Han blir också lidande när jag jobbar. Jag måste vara på Åland och han i Köping. Tråkigt, men som sagt så får vi ju roligt för det sen i stället.
 
Ikväll ska jag till Madde och färga håret. Ska göra lite mera blonda slingor. Fin fint!
Imorgon efter jobbet åker jag hem till Köping igen. Hem till Roland. Gos!

Kommentarer
Postat av: Laura

Men vah? Ja trodde rolle sku komma m ti holmen i sommar?? eller mena du bara nu nar du e o jobbar?? hmm.. confusing...

2009-05-15 @ 13:53:00
URL: http://laurali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0