Lugn dag idag

Idag har jag mest pluggat. Ville iväg och spela tennis en sväng också men då kom det ju lite regn så klart. De som var så fint väder i morse. Ikväll blir det lugnt och mysigt. Ska till skolan i morgon på föreläsning. Ska även luncha med Madde.J imorgon. Det var ett tag sen jag träffa henne så de ska bli skoj och få en upp date över henne och hennes liv. Sen blir det ut till Johan och Sofia när jag kommer hem från Eskilstuna. Riva hus, grilla och dricka öl säger dom. Ja vi får väl se vad det slutar med. Hoppas det blir fint väder iaf!

Nu ska jag laga mat. Kyckling blir det idag. Håller på att äta ur frysen inför flytten. Eftersom det inte är någon standard längre så får man ju laga mat själv. (morr) Men på söndag blir det pizza. Mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0