Nya ELLE



Igår damp den ner i brev lådan och jag skulle nu villa lägga mig ute på balkongen i solen och läsa den. Men tyvärr har vi inte någon balkong och även om vi haft det, hade det inte var sol på den just nu. Istället ska jag ligga inne på soffan och läsa Förändring som tillstånd medan solen lyser för fullt där ute. Plugg, yes!

Tidningen innehåller den här månaden bl.a:
33 skäl att åka till Grekland
Stort sommar mode
Sex på hans sätt
Nya säkra solbrännan
Scarlett Johansson: "Jag gillar att experimentera"
Marc Jacobs
Dita von Teese
Veronica Maggio

33 skäl att åka till Grekland är perfekt. Jag och Roland tänkte kanske åka dit efter sommaren, typ september eller oktober. Så nu kan jag läsa senare och se om det är fint där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0