Plugg i Västerås

Har vart i skolan idag och jobbat med grupparbete. De gick faktiskt bra för oss. Tror vi kan det där med bokföring. Jag kan det inte ensam men tillsammans med några andra går det fin fint. Tur att det är nått som går bra just nu i alla fall. Har försökt glömma tentan nu och blicka framåt. Jag lär mig mer ju mer jag läser och tredje gången gillt, eller hur? Ska nog ta och plugga lite till ikväll medan jag är igång.

Sen ska jag spela poker. Vann 88€ igår. De har jag shoppat lite kläder för idag.
De är vår och sol så mera färg. Inne på BikBok hade de det väldigt färgglatt. Förut gilla jag inte alls den butiken. Men det är helt klart rätt butik om man söker kläder i färg. Jag hittade två somriga kjolar. En rödrosa kort tajt och en aprikos kort vågig. 249 kr, billigt. Båda kostade 149kr styck men jag behövde bara betala 149kr för den ena och fick den andra för 99kr. Ibland har man tur.

Kommentarer
Postat av: roland

ett par skor till gubben hemma som inte orkar röra på sig fick du med oxå, underbart, tack! =)

2009-05-07 @ 23:56:31
Postat av: Carin

Surt med bara ett poäng ifrån på tentan, men tredje gången gillt låter bra. Va najs med lite nya kläder.

2009-05-08 @ 01:13:26
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0