Tillbaka i Köping

Kom hem igår kväll. Skönt att vara hemma hos sig själv. Men samtidigt tråkigt att de är i fula Köping. Staden är så ful och tråkig så det inte är sant. Jag vill flytta nu!
Jag och Gorre gick en sväng på stan idag och jag konstaterade att de är fullt av alkisar över allt, hela tiden. De ligger inte och tigger pengar på gatorna utan de står i små gäng och snackar massa skit med varandra. Högt pratar de, de nästan skriker. De ser så otrevliga ut i sina skitiga kläder, systemet påse i handen och sönderslagna i ansiktet. Usch, otrevligt!

Kommentarer
Postat av: Therese!

Men de e inte bara i Köping Lina, dom är överallt.. Åland i helgen - massa fyllon i små klungor med Alko påsar i ena handen, cigaretten i andra handen, luktade illa, samma kläder som för några dagar sedan på grund av en allt för lång efterfest.. Jag var inte en av dom i klungan, jag har bara hört att det var så :)

Åland är ju vackert om du vill ha ett tips vart du ska flytta :p Ha de bra!!

2009-05-05 @ 18:37:05
Postat av: Carin

haha, helt rätt! Arboga är mycket finare, dock en pensionärshåla. Men det finns säkert gott om drägg där oxå, precis som överalles. Men miljön i Köping suger valpung.. Vart skall man bo, i en kappsäck?

2009-05-06 @ 10:04:47
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0