Work, work, work

I morgon drar jag till Åland för att jobba. Ska jobba onsdag, torsdag och fredag. Sen på fredag kväll åker jag tillbaka till Köping. Då med mamma och pappa som skall komma och hälsa på. Tror jag, de kan inte bestämma sig. Ska bli roligt att jobba lite igen nu. De är mycket roligare att jobba nu när det finns massor där att göra. De är fortfarande oordning sen förra säsongen. Om inte min bror har rett upp allt sen jag jobbade sist då. Men det tror jag faktiskt inte. Om han nu har det så har jag rätt mycket plugg som jag kan göra i stället.

Innan jag hoppar på bussen i Sthlm ska jag hämta upp ett par skosulor. Har vart och formgjutit ett par efter mina fötter. De ska vara bra för ryggen att ha ett par sådana. Hoppas de hjälper mot min ryggvärk. De är värt ett försök i alla fall tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Du kan ju lära din bror att byta hål på puttinggreenen då, han verkar inte kunna det eftersom det fortfarande är hål från förra året :P

2009-05-11 @ 21:23:05
URL: http://benassi.blogg.se/
Postat av: Lina

Det ska jag göra. Men jag tror nog han kan det. :P

Jag hade faktiskt tänkt att jag skulle göra det, tänkte på det när jag skrev inlägget :)

2009-05-11 @ 21:53:28
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: roland

Hey, kom tillbaka med mina tuttar, jag behöver nått att klämma på! :)

2009-05-12 @ 18:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0