A working lady

Under veckan har jag jobbat åt Eventpersonal. Det har vart skoj och många nya människor har jag träffat. Sön, ons, to och fredag var dagarna jag jobbade. Det vart väldigt långa dagar ca 15 timmars pass. Tror jag har kommit upp i ca 50h på en vecka. Nu är projektet slut och på måndag börjar jag mitt nya jobb. Spännande. Vi jobbade alltså åt NetOnNet och deras premiäröppning i Västerås. Jag hade som uppgift att skjutsa folk i en Jeep från stan till lagershopen.

Idag har jag vart och shoppat svarta byxor och svarta skor idag som är vår dresscode. Pluss tröja jag får av dem. Jag köpte också ett linne. Man behöver alltid festlinnen. Tack Roland för att du gjorde mig sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0