Shopping och Smörgåstårta

I helgen har mamma, pappa och Eppu vart och hälsat på. Vi ha syselsatt oss med shopping. I lördags så var det först Arboga centrum och deras prylbodar som besöktes. Vi köpte en blåsbälg. Mamma fyndade en del och pappa vaktade Eppu. Sen så åkte vi till Pops, jag köpte 3 st helt vanliga t-shirt. Precis vad jag behövde. Det kanske inte alltid är så passligt att ha tryck på dem. Sen nalkades det ÖoB och där tog de tid. Mamma hade en lång lista. Vi fick oss en ny stekpanna och lite andra grejer till köket. Sen så åkte vi till Köping och Willys. De är alltid bra att handla mat med päronen för de är ofta villiga att betala de. Det gillar vi!

När vi kom hem käkade vi smörgåstårta som jag bakat. Firade farsdag och Rolands födelsedag i förskott. Det visade sig att de äldre var lite trött och somnade tidigt så jag och Roland stack iväg på fest. Vi hakade på Johan och Sofia till Köping och utgång på Brorsan och Syrrans. Helt ok ställe. Stor öppen lokal med fin inredning. Musiken var så där enligt mig men andra gilla det.

Söndagsbakis och sega skickade vi hem mina föräldrar och sov typ bort dagen.

Vi var förresten till Ågården på tacosbuffé i fredags kväll. Sjukt gott och billigt! 59kr inkl öl/vin. Det kallar jag bra pris. Vi åt så det stod ut genom öronen. Det måste vi göra om!

Kommentarer
Postat av: sofia

ja jag tycker oxå att vi borde göra om tacos aftonen:) gottgott:)

2009-11-09 @ 16:54:46
URL: http://liawn.blogg.se/faya
Postat av: Madde

Tjo! Vi åker med första färjan på fredag och svänger in i Västerås för lite julklappsshopping, så jag vet inte riktigt när vi anländer till Arboga. Har ni nå planer för helgen?? :)

2009-11-09 @ 19:23:30
URL: http://lillins.wordpress.com
Postat av: Madde

eller så kommer vi nog antagligen inte alls till arboga. Ändrade planer. :P

2009-11-10 @ 13:20:55
URL: http://lillins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0