Fuck Off and Die TELIA!!!

Eh, inget nät än Nej! Ringde dem igår, deras experter skulle ringa mig idag. Tror ni de ringde? Nej! Jag ringde dem igen. Frågade varför deras experter inte ringt? Vilka experter sa han? Eh... Hon som jag prata med igår, hitta alltså bara på nått. Nå de ska ringa mig imorgon igen, de sku måsta kolla på nått sa han idag. Imorgon är deras sista dag sen ska de få veta att de lever.

Den 22 sep beställde vi bredbandet. De är läääänge sen nu!!
Telia har lite tur nu att Halebop bjuder sina kunder på gratis mobilsurf den här veckan. Så vi kan alltså surfa via min mobil den här veckan nu.

Ikväll ska jag iväg på Core =)

Kommentarer
Postat av: Madde

Fy fan, jag hade bett dom dra åt helvete för längesen..

2009-10-27 @ 19:13:36
URL: http://lillins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0