I´m loving it!

Ish libe es.

Jag var på fotbollsträning igår. Årets sista för min del. Tusan vad roligt det var. Det gick rätt bra för mig faktiskt. Var mega trött ibland men sen fick jag nått ryck och sprang lite mer. Nu får de vänta tills nästa år. Nu blev jag sugen på att dra igång nästa korp säsong. IFFK F-86 ska vi inte sätta ihop vårt lag? IFFK P-85 lyckades ju i år, vi kan väl inte va sämre?

I tisdags var jag på core också. Det var skönt. De är så där lagom jobbigt. Inte sådär jobbigt så jag blir helt slut utan mer så att jag känner att jag gör nått men inte dör. Igår på fotbollen trode jag en sväng att jag skulle dö. Min kondition är helt totalt körd i botten. Eller jag tror inte det egetligen, jag blir bara lite uttråkad och inte finner motivation till att springa mer när jag blir trött. Så då slutar jag istället, jag skulle alltså orka om jag vill, typ. Rätt stark i kroppen är jag med tanke på att jag klarar hela core passet bra. Hoppas min rygg blir starkare och friskare av det också.

Måste komma igång med spinningen också, där får jag kondition. För spinning, de är fan det jobbigaste som finns. Där har jag också motivationen till att fortsätta fast jag blir trött. Där kan jag bli så trött så jag ramlar av cykeln, vilket inte är så bra. Men roligt är de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0