Love the music

Green Day var skit bra!!! Bästa konserten jag sett i Globen. Härlig show, bra sång och mycket spex. Det var många ur publiken som fick komma upp på scen. Inte vi då. :(

Vi har fortfarande inget nät i lght. Men Roland har fixat så jag också kan surfa nu när vi är hos hans pappa.
Skit Telia! De tar tid på sig och kan inte meddela hur läget är.

Jag håller på och renoverar en stol som vi hitta på loftet hos Rolands pappa. Är nu klar slipat, sen ska den målas vit och ny sittdyna ska på. De är en gammal antik trästol med fina mönster i. När den är klar ska vi ha den i sovrummet vid mitt symaskinsbord. Det finns en till stol så kanske vi renoverar upp den med om vi har tid och ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0