Vacker frost

Middagen igår var lyckad. Maten var jätte god. Vi fick en jätte god skaldjurssoppa till förrätt och jag åt aborre med kräftsås till varmrätt. Måste passa på att äta fisk ute när Roland där hemma inte är så förtjust i det.
En del alkohol intogs. Vissa värre än andra. Jag var rätt lugn.

Sen efter middagen blev det kaffe och avec samt prisutdelnig. (nej jag fick inget pris)(jag var inte med i någon tävling) Efter ett tag så försvann det en efter en från festen (för fulla) så jag och moster drog till Arken. haha. Ja, jag gjorde Arken med min fulla moster. haha. Det var roligt!

Idag är jag lite trött dock, då vi kom hem typ 3 inatt. Sov inte alls nå bra. Så nu längtar jag efter att få hoppa på Eckerö Linjen och åka till Stockholm. Det betyder 4 timmar sömn. Mmmmm, ska bli skönt. Jag har hittat min egen favorit sovplats på båten. Dock ser alla mig där. Nåja, de som pendlar vet att de där är min plats nu.

Green Day i Globen ikväll! Fett nice! Måste peppa. 3 timmar med underbar live musik. Green Day är ett jävligt bra live band tycker jag!

(eh, rubriken har visst inget med texten att göra) Men det var -4 grader ute inatt och det är jätte fint ute nu när frosten ligger kvar. (de var de jag skulle skriva från början tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0