Home again

Tjenare! Nu är vi hemma från Tyskland och det är jobb som gäller i några dagar.
Imorgon ska jag berätta om resan. Är lite för trött får det nu. Det är elefanter och giraffer inblandat :)

Jag var tvungen att åka tidigt från Arboga idag då det inte går någon sen färja på tisdagar. Suck! Jag vart också tvungen att vänta i Stockholm i 2 timmar. Men de löste jag med lite shopping.
Tänkte jag skulle gå till Gina Tricot och handla lite men jag kom inte så långt. Han till H&M, några sko butiker och Monki. Jag älskar Monki och deras sortiment, helt galet och snyggt!

På H&M köpte jag en grå mönsterstickad tröja, skit snygg, en lila t-shirt och ett vanligt vitt linne. Det blev inte några skor då jag inte riktigt hittade några som var perfekt. Jag var inte på skohumör. Jag som normalt älskar skor. I Tyskland hade de massa fina. På Monki köpte jag också en grå stickad tröja, men inte alls lik den från H&M. Den här är kortare och inte mösterstickad.

Vi hörs imorgon! Nu ska jag se One Tree Hill som haft säsongstart medan vi vart borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0