Lugn fredag

Jag gjorde i princip inte nått igår efter jobbet. Var lite halvtrött men lite öl sugen endå. Jag var och fikade med Madde till Nordins där halva Eckerö satt och tog de lugnt. Ingen som skulle göra nått speciellt. Många som jobbar idag. Efter det åkte jag hem och segade vid datorn. Fixade lite på bloggen men suck vad jag är kass på det. Allt tar så länge och de blir inte som jag vill. Jag är fortfarande inte nöjd med designen men just nu orkar jag inte bry mig. De får se ut som de gör. Någon som vill hjälpa mig?

Ikväll skulle de va gott med någon öl. Jag jobbar dock imorgon igen så inget krog eller stan. Bara öl! Om någon är sugen?

Kommentarer
Postat av: Madde

mja, vi kanske är lite ölsugna.. :)

2009-09-26 @ 15:51:56
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0