Åland

Vi befinner oss på Åland just nu och har vart här sen i fredags. I morgon ska vi åka hem. Åker imorgon så att vi kan stanna i Uppsala för shopping. =) Ett par solglasögon, en bikini och ett par jeans shorts vill jag ha. Eller jag vill ha mycket mer men måste begränsa mig. Bacci är i Knivsta och busar med sina kompisar hela helgen.

Här på Åland har vi inte gjort så mycket. Igår var vi på fest till Jimmy vilket medförde bakfylla idag. Så idag blev det pizza till käk och soffliggande. Har hunnit ligga ute i solen en sväng också.

På torsdag ska jag börja jobba. :) Och på torsdag så får jag min A-kassa, äntligen! Så nu kan vi åka till Oslo 14-16 maj. Vilket ska bli jätte skoj! Ser framemot det nu eftersom vi inte kom iväg till Tyskland. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0